نشاسته یک پلی‌ساکارید (Polysaccharide) است که از تعداد زیادی گلوکز با پیوندهای آلفا و بتا به دست می‌آید. این ترکیب بطور طبیعی در بسیاری از محصولات غذایی، مانند برنج، گندم، سیب‌زمینی، ذرت و غیره وجود دارد. در صنعت غذایی، نشاسته به عنوان یکی از مهمترین عوامل افزایش دهنده ضخامت و کرمی شدن غذاها استفاده می‌شود. همچنین، در صنایع دارویی، پوشش دهنده دارو و سایر موارد مصرف دارد.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت یک بسته نشاسته | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


نشاسته یک پلی‌ساکارید (Polysaccharide) است که از تعداد زیادی گلوکز با پیوندهای آلفا و بتا به دست می‌آید. این ترکیب بطور طبیعی در بسیاری از محصولات غذایی، مانند برنج، گندم، سیب‌زمینی، ذرت و غیره وجود دارد. در صنعت غذایی، نشاسته به عنوان یکی از مهمترین عوامل افزایش دهنده ضخامت و کرمی شدن غذاها استفاده می‌شود. همچنین، در صنایع دارویی، پوشش دهنده دارو و سایر موارد مصرف دارد.

قیمت یک بسته نشاسته | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



نشاسته به عنوان يك پلي‌ساكاريد بسيار رايج در طبيعت و غذاهاي مختلف استفاده مي‌شود. اين ماده در توليد انواع غذاها، از جمله نان، كيك، پودينگ، شيريني، ترشي، سوپ و سس‌ها به‌كار مي‌رود. همچنين در توليد محصولات بهداشتي و آرايشي نيز مورد استفاده قرار مي‌گيرد. به‌طور كلي، نشاسته به‌عنوان يك عامل ضروري در صنايع غذايي، دارويي، توليد كاغذ، پوشاك، فرآورده‌هاي نفتي و صنايع ديگر استفاده مي‌شود

قيمت يك بسته نشاسته | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت نشاسته ذرت كيلويي-قيمت نشاسته ذرت در بازار-قيمت نشاسته صنعتي-قيمت نشاسته گل كيلويي-قيمت نشاسته گندم خانگي خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت يك بسته نشاسته را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت يك بسته نشاسته | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت يك بسته نشاسته در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت نشاسته ذرت كيلويي-قيمت نشاسته ذرت در بازار-قيمت نشاسته صنعتي-قيمت نشاسته گل كيلويي-قيمت نشاسته گندم خانگي با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت يك بسته نشاسته را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت يك بسته نشاسته | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت يك بسته نشاسته و قيمت نشاسته ذرت كيلويي-قيمت نشاسته ذرت در بازار-قيمت نشاسته صنعتي-قيمت نشاسته گل كيلويي-قيمت نشاسته گندم خانگي كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت يك بسته نشاسته | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

انواع خواص نشاسته
نشاسته پودر سفيد رنگ و بدون بويي است كه در دانه و ساقه گياهان و غلات يافت مي شود. در ابتدا تنها منبع اصلي نشاسته، گندم بود. اما با گذشت زمان، ذرت و سيب زميني جزو منابع اصلي استخراج نشاسته قرار گرفتند. در ادامه با خواص نشاسته گل يا همان نشاسته ي گندم آشنا مي شويد.
نشاسته چيست؟
نشاسته پودري سفيد رنگ و بدون بو است كه در ساقه و دانه ي گياهان و غلات پيدا مي شود، نشاسته در گياهاني مانند: برنج، گندم، ذرت و سيب زميني بسيار وجود دارند. نشاسته به كشك گندم معروف است. نشاسته گل همان نشاسته ي گندم مي باشد.
آشنايي با خواص نشاسته گندم:
طبيعت نشاسته سرد و خشك يا سرد و تر مي باشد.
ارزش غذايي و كالري نشاسته در 100 گرم 381 كالري مي باشد. نشاسته حاوي فيبر، آهن، ويتامين B و كلسيم است. نشاسته بسيار كم كالري است كه علاوه بر پخت و پز در صنايع صنعتي و توليدي كاربرد بسياري دارد.
• درمان ناراحتي هاي پوستي يكي از خواص نشاسته گل:
شما مي توانيد از نشاسته براي بهتر شدن آفتاب سوختگي، سوزش پوست، گزيدگي و ناراحتي هاي ديگر پوستي استفاده كنيد. براي اين منظور بايد 3 قاشق غذاخوري نشاسته را با مقدار كافي آب سرد مخلوط كنيد، تا زماني كه مانند كره بادام زميني غليظ شود؛ سپس آن را روي پوست قرار بدهيد و با پارچه كتان يا گاز بپوشانيد و بگذاريد تا خشك شود.
• نشاسته به عنوان نوعي پودر بچه طبيعي :
پودر نشاسته با خاصيت تسكين دهندگي و ضدالتهابي در طب سنتي براي بهبود التهابات، سوختگي ها و عرق سوز (ناشي از پوشك زياد) در نوزادان استفاده مي شد.
• نشاسته مناسب براي پوست چرب :
نشاسته باعث كنترل چربي پوست مي شود. براي اين كار بايد نشاسته را با آب ليموي تازه مخلوط كنيد، تا وقتي كه حالت چسبندگي پيدا كند، سپس آن را روي قسمت هاي مورد نظر بزنيد. اين تركيب چربي اضافي پوست را خارج مي كند و جوش و آكنه را درمان مي كند. همچنين پوست شما را شفاف و درخشان مي كند.
• يكي از خاصيت نشاسته تنظيم كننده ي قند خون است :
نشاسته منبع غني از كربوهيدارتهاست كه مي تواند قند خون را تحت تاثير قرار داده و موجب كاهش حساسيت به انسولين شود.
• پيشگيري از سرطان با مصرف نشاسته :
تحقيقات اخير نشان داده است كه مصرف نشاسته همانند خاويار و شير قادر به كاهش خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ مي باشد. رژيم غذايي داراي نشاسته مي تواند خطر ابتلا به سرطان روده كه با مصرف زياد گوشت قرمز ارتباط دارد را تا حد قابل توجهي كاهش مي دهد.
• نشاسته باعث درمان عفونت دندان و تسكين درد دندان مي شود
نشاسته درد دندان را كاهش مي دهد. براي استفاده بايد به اين روش انجام بدهند. نشاسته را با مقداري آب سرد مخلوط كنيد و سپس روي حرارت قرار بدهيد زماني كه غليظ شد. اجازه بدهيد خنك شود. سپس آن را روي دندان خود قرار بدهيد تا درد آن آرام شود.
• نشاسته ي مقاوم ممكن است باعث ناراحتي معده شود.
غذاهايي كه داراي نشاسته ي مقاوم هستند، مانند لوبيا كه نمي توانند هضم شوند و منجر به ناراحتي معده مي شوند.
مصرف بيش از حد كربوهيدرات غير قابل هضم مانند نشاسته ي مقاوم ممكن است باعث ناراحتي معده، گاز و اسهال شود.
• نشاسته باعث درمان گلودرد و سرفه و گرفتگي صدا مي شود.
يكي از راه هاي درمان سرفه و گلودرد مصرف نشاسته است. براي اين كار مقداري نشاسته را با مقدار كمي آب ولرم مخلوط كنيد. پس از حل شدن نشاسته آب گرم روي آن بريزيد و مخلوط كنيد و بنوشيد. اگر ابتدا داخل آب گرم بريزيد نشاسته ي شما حل نمي شود. اگر ميزان آب ولرم شما زياد باشد. بعد از اضافه كردن آب گرم هنوز هم گرم نيست و گلوي شما را نرم نمي كند.
• براي درمان درد چشم :
براي اينكه قرمزي و درد چشم و هم چنين آبريزش چشم شما درمان شود. مقداري پودر نشاسته را با مقداري سفيده تخم مرغ مخلوط كنيد تا خميري يكدست توليد شود، سپس آن را حدود 20 دقيقه روي چشم هاي خود قرار بدهيد.
از خواص نشاسته در طب سنتي به موارد زير اشاره كنيد:
• تركيب جوشانده نشاسته با نبات يا روغن بادام براي درمان نفث الدم، خشونت، سرفه گرم، درد سينه، قطع خون در هنگام بواسير، حيض و اسهال مفيد مي باشد.
• نشاسته همچنين تاثير قابل توجهي روي سلامت روده، كاهش قند خون، افزايش حساسيت به انسولين، چربي خون و وزن بدن دارد.
• مواد مغذي نشاسته كم بوده، خوردن آن شهوت را كم مي كند و ديرهضم مي باشد.
كاربرد نشاسته در صنعت:
علاوه بر خواص دارويي و مصرف غذايي نشاسته از آن در صنعت هم استفاده مي شود.
كاربرد نشاسته در صنعت شامل مواد زير مي باشد :
در توليد پارچه
در حفاري
در دارو سازي
در كاغذ سازي
و …
مضرات نشاسته :
* برخي افراد به نشاسته حساسيت دارند و بايد مراقب مصرف آن باشند.
* مصرف زياد نشاسته باعث چاق شدن افراد مي شود.
* دقت كنيد هرگز نشاسته را به نوزادان زير 1 سال ندهيد.
* مصرف نشاسته (مواد نشاسته اي) در بارداري مخصوصا در ماه هاي ابتدايي به شدت منع شده است زيرا باعث نقص لوله هاي عصبي و نخاعي در جنين مي شود و همين باعث سقط جنين مي شود.
قيمت يك بسته نشاسته | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت نشاسته ذرت كيلويي-قيمت نشاسته ذرت در بازار-قيمت نشاسته صنعتي-قيمت نشاسته گل كيلويي-قيمت نشاسته گندم خانگي مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021  در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 170 بازدید دیروز 326 بازدید کل 592121

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .